Curatenie,ospitalitate si caldura sufleteasca.Felicitari d-na Craciun si la multi ani din partea unui iubitor al poeziei eminesciene.

Ion Popescu

Camere curate, multa liniste, personalul foarte amabil, aproape de obiectivele turistice. M-am simtit extraordinar! O recomand cu caldura celor care au nevoie de cazare in Deva!

Sorin Tg. Mures

Cunosc aceasta pensiune foarte bine si cred ca merita sa treci pe acolo.

Niculaie

Eu apreciez ospitalitaea gazdelor si atmosefera extrem de relaxanta. Dar nu puteti gasi un personal mai tanar si mai placut la vedere? Sunt atatia care ar putea face treaba buna si i-ar mai da patroanei ragazul sa se ocupe de sanatate, ca are destui „anisori”.

Misoginul

Acum ceva vreme am vizitat si eu pensiunea dupa o noapte nedormita intr-o camera cu igrasie si instalatii sanitare defecte la hotelul din apropiere… la pensiunea Sub cetate am intilnit mancarea si confotul de la mama de acasa

Cristian

Un loc de vis! Am fost foarte multumiti si incantati de curatenia si amabilitatea de care au dat dovada proprietarii. Am stat doar o noapte in luna mai, insa a fost foarte frumos, linistit si curat. Casa este superba, gradina la fel, camera a fost foarte curata iar baia sclipea de curatenie. As merge oricand la fam. Craciun unde ne-am simtit minunat. Pacat ca nu este asa peste tot in tara asta!

Angela B

Noi am fost la inceputul lui mai cateva zile… cand am ajuns acolo, am avut ceva probleme si discutii legate de cazare, aparent ceva incurcaturi cu o alta rezervare a unei persoane cu nume similar. Initial, rezervarea noastra era anulata dar, in cele din urma, ni s-a dat o camera.
In afara de aceasta problema restul a fost chiar placut, camera foarte curata si arata bine, spatioasa si bine aranjata, proprietari amabili.

Andrei

Normal, ca trebuie sterse comentariile negative! E clar ca sunt rautacioase si probabil vin de la vreun concurent. E suficient sa vizitezi pensiunea, sau macar website-il asta si poti fi convins ca este o pensiune foarte OK cu oameni amabili si atenti.

HOP SI EU

Pe Mihaela am intalnit-o si pe alt site cu comentariile ei rautacioase la adresa acestei pensiuni unde m-am simtit intotdeauna excelent! Nu stiu ce experienta o fi avut,dar inclin sa cred ca e mai degraba rea intentie! Eu pot sa va asigur ca e super sa stai acolo, curatenie si o locatie de vis!!! Eu am stat de multe ori.

Manuela

Pe oriunde am colindat prin tara, nu am gasit atata frumusete si caldura din partea locului!

Mia Daian

Intr-adevar, aici gasesti liniste si pace!

diamia

Super incantat. Am stat doar o noapte, eram in trecere prin Deva. Proprietari cum as vrea sa gasesc in mai multe parti. Mi a placut abordarea: un paharel de tuica, dimineata intrebau daca mai vrei sa bei o cafea, si asta fara sa aduca cineva vorba de platit in plus. Chiar daca refuzi, e placut sa stii ca pe langa afacere, se gandesc si la ospitalitate. Pozitionarea este de vis: Sub Cetate :). PS: au un pisoi care linge tricouri. :P. Pe scurt: as dori sa mai merg acolo…